Interview David Meerman Scott tijdens Marketing Pioneers 2010
David Meerman Scott is de auteur van het boek The New Rules Of Marketing & PR, hét boek voor de marketeer 1.0 waar onlangs de tweede – gereviseerde – editie verscheen. Zijn pleidooi om interessante content te maken, dat op het web te publiceren en daarmee direct onder de aandacht te komen van consumenten blijft als een huis staan. Meerman Scott voegde een hoop nieuwe cases toe in zijn boek. Vooral de snelheid waarmee de internetwereld veranderd is, noopte hem tot het schrappen van enkele cases. Grappige quote:.“In 2007 toen ik het boek schreef was Second Life een grote hype. Van de drie pagina’s over Second Life is nog slechts een paragraaf over.” Een video-interview met twee Kodak ZI8-camera’s:
Meerman Scott spreekt zijn bewondering uit voor de presentatie van Red Bull tijdens Marketing Pioneers. Het concept Brand Bank Account sprak hem erg aan. Ook licht de auteur/spreker een tipje van de sluier op. Foursquare, waar hij net mee begonnen is, komt in zijn nieuwe boek. Hij spreekt over de toekomst en voorziet grote tijden voor mobile marketing. Rara, waar zal zijn volgende boek over gaan?