Marketingdirecteur Herwin van den Berg weg bij Heineken

Marketingdirecteur Herwin van den Berg weg bij Heineken

{title}Herwin van den Berg (41) gaat per 01 november weg bij Heineken. Van den Berg, sinds 2004 directeur Marketing Heineken Nederland, vertrekt op eigen verzoek om zelfstandig ondernemer te worden, zo meldt het persbericht van vanmiddag. Van den Berg wordt opgevolgd door Hans Böhm (37) nu nog werkzaam in Amsterdam als Project Manager Heineken Innovation Western Europe.
Onder verantwoordelijkheid van Van den Berg (marketeer of the year 2007) zijn meerdere succesvolle commercials en campagnes tot stand gekomen. Van de introductie van Heineken Extra Cold en de lancering van de nieuwe Heineken.nl tot “één van de grootste internationale reclamesuccessen voor Heineken sinds jaren:de Walk-in Fridge”, aldus het persbericht. Van den Berg zal als adviseur betrokken blijven bij de merken van Heineken Nederland. Van den Berg wordt per 1 november partner/aandeelhouder bij BST Company, zo meldt Adformatie.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.