De Nationale Marketingdag 2009 was met 2600 bezoekers een succes te noemen. Op 25 juni 2009 was het een komen-en-gaan van topsprekers zowel voor als ín het publiek. In een straal van 100 meter vonden we in het businesscenter in Nieuwegein een scala aan sprekers, moderators en dito workshops. In een van de zalen verving Stephan Fellinger de prijswinnende reclameman Jeroen de Bakker als moderator. De Bakker was de kersverse winnaar van een Cannes Lion voor onder andere Zonnerader.nl van Wieckse. Fellinger trof De Bakker in de business lounge. “Hoe voel je je Jeroen?”
Stephan Fellinger interviewt Jeroen de Bakker (winnaar Lion)
Er zijn 7 reacties op dit artikel
-
marco
Is Bakker de bedenker van de campagne??? Vreemd.
-
Matthijs van den Broek, WUA!
@Marco: Hij is van verantwoordelijk bureau.
-
Luuk Ros, NIMA Nederlands Instituut voor Marketing
haha, Toch een gevoel alsof Barend Van Dorp interviewt, Koot Bie, of Matthijs Yuri.
Neemt niet weg dat we heel bij waren met Fellinger & Bakker als duo-moderators -
Matthijs van den Broek, WUA!
@Luuk Ros: Ik vind het wel mooie televisie. Jij vindt het teveel ons-kent-ons?
-
Luuk Ros, NIMA Nederlands Instituut voor Marketing
@ matthijs, Geheel mee eens. Heb er ook geen probleem mee. Iedereen kent iedereen, maar dit is zo'n geramd duo.
-
Stephan Fellinger
@Luuk Ros: grappig dat je dat zegt, want Jeroen en ik hebben in het verleden zelden als duo opgetreden of geopereerd, maar het is zo goed bevallen dat je vast nog meer van ons gaat horen :-). Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.
@Matthijs: herkende je het jasje? -
Ronald ter Voert, RTV Media
@stephan: er schuilt een topinterviewer in je ;-) Leuk item.
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.