Ilse Media TV op NMD09: Reinoud Wolff (Ben & Jerry’s)

Ilse Media TV op NMD09: Reinoud Wolff (Ben & Jerry’s)

Ronnie Overgoor interviewde op de Nationale Marketingdag 2009 Reinoud Wolff van ijsmaker Ben & Jerry’s. Wolff was tijdens de vorige editie een van de vijf meest gewaardeerde sprekers, dus hij mocht terugkomen. Graag zelfs. Want het verhaal van Ben & Jerry’s, dat is een mooi verhaal. Een echt we-begonnen-in-de-garage-verhaal. Wolff over de drie missies van B&J. Over écht geven. En over wat je daarvoor terugkrijgt. Overgoor: ‘Dit is toch een businessmodel van “Lik mijn ijs?”’. Wolff: ‘Uiteindelijk komt het terug bij je.’ Overgoor: ‘Is het gaaf om de spanning tussen het idealisme en de commercie op te zoeken?’. Wolff: ‘Ja. De profit is belangrijk. Maar de vraag is waar die profit belangrijk voor is.’


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.