Cannes Lions 2009: De proloog

Cannes Lions 2009: De proloog
, Energize
{title}

Deze week komt ‘tout’ reclamemakend Nederland naar Cannes, voor de Lions 2009. Althans, wellicht wat minder ‘tout’ dan vorig jaar, maar toch nog steeds een flinke groep. Vanuit de hele wereld komen reclamemakers om te jureren, prijzen in ontvangst te nemen, workshops te geven en bij te wonen. Of gewoon lekker te netwerken op een van de talloze, talloze borrels en feesten.

Samen met Klaas Weima ben ik vanochtend vroeg (heel vroeg…) vertrokkenvoor een weekje naar Cannes. Over deze reis zal ik op onregelmatige basis verslag doen, hier op Marketingfacts. Dat doe ik in twee ‘ categorieën’.

Over de serieuzere zaken ga ik onder de noemer ‘Cannes 2009 Day’ bloggen. Denk daarbij aan verslagen van workshops of ontmoetingen met interessante mensen (bijvoorbeeld Roel Pijnacker en Wietse Vonk, de Nederlandse vertegenwoordigers in ‘Cyber’ bij de Young Creatives Competition).
Maar Cannes is geen Cannes zonder exclusieve feestjes, sjieke borrels en biertjes van 10 euro per stuk. Daarover schrijf ik onder de noemer ‘Cannes 2009 Night’.

Mochten jullie hier op Marketingfacts ‘verzoekjes’ hebben, laat het dan vooral weten. Bijvoorbeeld interessante personen om te spreken, of not-to-miss-events. Dan kijken we of het in het schema past!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.