Thomas Waldman (Vodafone) over samenwerking recruitment en marketing

Thomas Waldman (Vodafone) over samenwerking recruitment en marketing

Thomas Waldman, Employer Brand Manager van Vodafone, spreekt zijn frustratie uit over het gebrek aan communicatie tussen marketing en recruitment. Waarom zijn recruiters het wiel opnieuw aan het uitvinden terwijl bij de meeste (grote) bedrijven al een marketing afdeling is die veel weet van branding. Marketeers en recruiters, ga eens samen lunchen.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.