Zoekmachine marketing trends 2009 volgens Indenty

Zoekmachine marketing trends 2009 volgens Indenty

Zoekmachineoptimalisatiebureau Indenty presenteerde gisteren het rapport “Zoekmachine marketing trends 2009 – De strijd tegen de kredietcrisis”. In het rapport zijn netjes de trends van het afgelopen jaar opgesomd en doorvertaald naar 2009. En valt te lezen dat “Ten gevolge van de kredietcrisis komt de advertentie- en reclamemarkt onder druk te staan. Dit biedt perspectief voor online marketing, omdat het effect hiervan goed meetbaar is”.

Uitdagingen waar de SEOers het aankomende jaar tegenaan zullen lopen zijn personalised search, blended search en de opkomst van mobiel internet. Het volledige rapport, geschreven door Alexander Horvàth (Universiteit Twente) en Peter Schinkel (Indenty), is gratis te downloaden via de website van Indenty.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Bedankt voor het plaatsen, heb wat dingetjes opgepikt!

    geplaatst op
  • Ja, ik zag gisteren het persbericht en de download voorbij komen. Zo hoort het! Het valt mij namelijk op dat bedrijven wel nieuws melden maar geen factsheet of grafische onderzoeksgegevens mee publiceren. Soms is dat de afgesproken strategie (recent persbericht Bol.com) maar heel vaak is er helemaal niet eens over nagedacht. Echt een gemiste kans. Nu snel eens kijken of er goede input in staat voor het Marketingfacts Jaarboek 2009.......

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.