Crowdsourcing ’09: Will you marry me?

17 januari 2009, 07:23

{title}

Op Spotlighteffect deze analyse over bovenstaande strip. ‘Twee weten meer dan één, dus laat vooral iedereen meepraten en bijdragen. De kracht van communities is het basisgegeven van crowdsourcing, de reden dat mensen voor allerhande kwesties hun Hyvesnetwerk of Twittervolgers inschakelen. Maar je kan het natuurlijk altijd overdrijven.’ Inderdaad. Je kunt het overdrijven… Strip is van Geek & Poke.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

3 Reacties

    David

    Ik vind ‘m mooi! Bedankt voor het plaatsen 🙂


    17 januari 2009 om 07:34
    Langace

    hihih hij is leuk 🙂


    17 januari 2009 om 15:35
    Gerbrecht

    Nice 🙂


    17 januari 2009 om 15:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!