Bomvol grote winnaar Customer Media Awards

Bomvol grote winnaar Customer Media Awards

{title}De grote winnaar van de Customer Media Awards (gisteravond uitgereikt, geen informatie op de site) zie dus MarketingTribune, is het online concept Bomvol van Bol.com geworden. Het online magazine voor consumenten ontving ‘goud’ van de eindjury en mag zich ‘het meest vernieuwende customer media-concept van het jaar’ noemen. Deze overheersing van Bomvol inspireerde de jury dan ook om de Grand Prix Customer Media als exrtaatje e toe te kennen.

In totaal werden er 23 nominaties uitgedeeld waarvan de jury vier cases bekroonde met goud. Bomvol is volgens de jury ‘een voorbeeld voor het vak. Diezelfde jury vond het heel ‘vernieuwend’ dat er vanuit Bol.com is besloten geen papieren blaadje uit te brengen maar het digitaal te houden. Practice what you preach, dus eigenlijk. Heel normaal. Laaiend enthousiast, die jury: ‘Bomvol past volledig bij bol.com. Met elke klik kom je in een nieuwe wereld. Typografisch is dat mooi gedaan.’ Het tweede goud, in dezelfde categorie, ging naar het magazine Politiepost (Maters & Hermsen). Verder waren er prijzen voor VdBJ Communicatie met Link (crossmediaal personeelsblad Getronics) en InTune (ook Getronics). En nog veel, veel meer. Zie ook Molblog.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 5 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.