Erik van Heeswijk nieuwe baas VPRO Digitaal

Erik van Heeswijk nieuwe baas VPRO Digitaal

Op Emerce lees ik vanmorgen het nieuws dat Erik van Heeswijk de nieuwe baas wordt van de afdeling Digitaal van de VPRO. Hij volgt Erwin Blom op, die voor zichzelf is begonnen (o.a. The Crowds).

Volgens Boogert van Emerce maakte Van Heeswijk zijn nieuwe functie bekend met een bericht via zijn profiel op LinkedIn. ‘Ik kijk daar erg naar uit. Het zijn immers spannende en mooie tijden voor de Nieuwe Media-journalistiek, waarin “crossmedialiteit” en “user generated content” inmiddels geen exotische toverwoorden meer zijn’ (grappig dat Van Heeswijk ze toch tussen aanhalingstekens zet).

De VPRO deed vanmorgen een persbericht uitgaan met daarin de aankondiging en een korte bio van Van Heeswijk: ‘Nieuwe Media-journalist Erik van Heeswijk is voor verschillende mediaorganisaties werkzaam geweest als adviseur, trainer en journalist, en was als docent Journalistiek en Nieuwe Media verbonden aan de Universiteit van Leiden. Binnen de NVJ vervult hij de functie van vice-voorzitter.’

Namens Marketingfacts wens ik Erik heel veel succes in zijn nieuwe functie!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Dank je, ik zal mijn best doen!

    geplaatst op
  • Zag het gisteravond inderdaad voorbij komen via LinkedIn. Goed nieuws dat er een opvolger is gevonden voor Erwin Blom. Erik, ook vanuit deze kant heel veel succes en binnenkort maar eens een bak koffie gaan doen in Hilversum? Ben uiteraard benieuwd naar je visie over de ontwikkelingen op gebied van digitale media in relatie tot de publieke omroep en VPRO in het bijzonder!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.