Diggnation komt naar Next Web Conference in Amsterdam

22 februari 2008, 15:27

Eén van de meest populaire internet TV show, Diggnation, zal op 3 april tijdens The Next Web Conference live worden opgenomen. Kevin Rose (oprichter Digg.com en revision3.com) en Alex Albrecht hebben met hun show wekelijks 500.000 kijkers en zijn immens populair onder internet professionals. De opname tijdens The Next Web Conference is een primeur voor het Europese vasteland.

Diggnation is ontstaan uit het succesvolle Digg.com, het internet news portal met meer dan 20 miljoen unieke bezoekers per maand waar de lezers bepalen welk nieuws belangrijk is, en bespreekt de meest opzienbarende en grappige nieuwsfeiten op het internet van de week. Diggnation is onderdeel van Revision3, wat eind januari bekend maakte dat Virgin Airlines shows van revision3 (o.a. Diggnation) zal uit gaan zenden tijdens haar vluchten. Revision3 is de internet tv leider voor de nieuwe generatie en is opgericht door Kevin Rose, David Prager en Jay Adelson.

Bovenstaande video is een opname van Diggnation tijdens Future of Web Apps afgelopen najaar in Londen.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Wouter

    Erg leuk, op FOWA was het ook al geweldig!


    22 februari 2008 om 16:33
    Ruben

    Echt fantastisch, ik zou hier GRAAG een keer live bij zijn! Die in Londen heb ik echt keihard om moeten lachen in een volle trein.

    Waarom moet een ticket echter zo extreem duur zijn? Of is er ook een andere manier om wel naar Diggnation te gaan, maar niet de (sorry, maar belachelijke!) 550 euro te moeten betalen?


    22 februari 2008 om 20:22
    Roy Tomeij

    Op FOWA heb ik dubbel gelegen van het lachen, ben er zeker van dat dat tijdens The Next Web ook gaat gebeuren.

    @Ruben: 550 euro belachelijk voor een tweedaagse conferentie? Da’s echt een heel gangbaar bedrag hoor.


    22 februari 2008 om 20:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!