Genomineerden DM Man van het Jaar 2008

Genomineerden DM Man van het Jaar 2008

Geen vrouwen dit jaar in de lijst van de genomineerden voor de DM man/vrouw verkiezing van het jaar. Wél 4 mannen. En niet de minsten ook: Egbert Jan van Bel van Beeckestijn Business School en Pleon; Pim Betist van Sellaband.com; Michel Schaeffer van bol.com en Ed Peelen, hoogleraar op Nyenrode. De vakjury nomineert hen omdat zij zich afgelopen jaar positief hebben onderscheiden in ondermeer durf, resultaat, visie en vernieuwing en zodoende hebben bijgedragen aan het Direct Marketingvak. Vorig jaar won Marcel Kalmeijer (Holland Casino) de prijs.

Wie zich DM Man van het Jaar 2008 mag noemen wordt dinsdag 22 april bekend gemaakt op het TNT Post DM Feest in de Winkel van Sinkel te Utrecht (tijdens TCD2008), waarvan de presentatie ook dit jaar weer in handen is van Jort Kelder.

Meer informatie over de genomineerden:

Egbert Jan van Bel haalde in 2007 de landelijke media met de bestseller ‘Kloteklanten’. Met zijn instituut Beeckestijn Business School blaast Van Bel CRM nieuw leven in en slaat met de leergang digitale marketing een brug tussen marketing en internet. Ook in 2005 was hij genomineerd voor ‘DM Man van het Jaar’.

Pim Betist is de bedenker en medeoprichter van Sellaband.com, dat muzikanten de kans biedt om fans -believers- aandelen te laten kopen in een op te nemen album. Betist heeft met zijn concept de traditioneel ingestelde muziekwereld op z’n kop gezet door de keten te veranderen.

Michel Schaeffer is marketingdirecteur van bol.com, dat een omzetgroei van 60 procent boekte in 2007. Met de introductie van het online multimediamagazine Bomvol dat gebruikmaakt van personalisering en met persoonlijke aanbevelingen op de homepage kiest Schaeffer niet voor de voorzichtige weg en boekt meetbare resultaten.

Ed Peelen werd in 2007 de eerste hoogleraar Eventmarketing & -communicatie. Als hoogleraar Direct Marketing/CRM op Business Universiteit Nyenrode en partner van het Rotterdamse adviesbureau ICSB heeft hij datakwaliteit en CRM hoog in het vaandel staan. Met zijn visie op multichannel management is hij een ware bruggenbouwer.

De jury bestaat uit Allard Frederiks (hoofdredacteur Adforesult), Jochem de Gruyter (CRM manager SBS Broadcasting), Diana Janssen (directeur DDMA), Willem Koch (directeur Communicatie TNT Post), Johan van Mil (directeur The Dialogue Company), Ingrid Tuinenburg (sectormanager Marketing en Communicatie Cordaid), Marianne Robben (directeur Strategie Proximity) en Paul Petermeijer (managing director BBP).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.