Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen.
Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.
Hilarisch!
Nu binnenkort alleen een iets breder georienteerde toer, langs rotterdam, utrecht, et cetera, en het is helemaal af.
Inderdaad erg leuk gedaan maar ehh, het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe en wat. Wat is nu de doelstelling van dit filmpje?
Bekendheid genereren voor / de aandacht vestigen op de Esprix denk ik?
@Robert: weet jij wie de campagne heeft gemaakt en hoe de viral is geseed?
Wie is die gast die daar staat te frisbeeën? Vette move man. Zo wil ik ook wel reclamemaker zijn! groetjes, Frans
Hi Frans, frisbeeen schijnt een trend te zijn onder jonge reclamemakers! inderdaad een vette worp!
H
Nou, ik ga direct mijn frisbee van de zolder halen als dat zo is. Bij welk bureau werken die jonge reclamemakers eigenlijk?
Frans
Ah, dus frisbeeen is weer helemaal hip? Wel erg retro want dat deden wij 20 jaar geleden ook al 😉
Hoi Robert,
Het filmpje is ontwikkeld door Lemz en niet door ons (Spark Communicatie). Dit even ter correctie. Lemz is dit jaar verantwoordelijk voor de Esprix campagne. En daar zijn wij heel blij mee.
Het klopt wel dat wij de Esprix organiseren maar dat ter zijde.
Groet, Monique
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!