Webads, Nedstat en Mobillion partners Mobile Mondays

21 januari 2008, 04:55

Vandaag tijdens een wederom uitverkocht netwerkevent zal Mobile Monday Amsterdam (MoMo) haar strategische partners WebAds, Nedstat en Mobillion bekend maken.

MoMo, het netwerkevent voor de mobiele industrie in Nederland met meer dan 870 leden, heeft met WebAds, Nedstat en Mobillion enkele zeer belangrijke spelers uit de mobiele industrie aan boord gehaald. Deze partijen vertegenwoordigen onmisbare schakels in de “mobiele waardeketen”. Het zijn juist deze domeinen, Advertising, Website analytics, Mobiel Internet en interactieve toepassingen, die de komende jaren voor verdere groei en ontwikkeling moeten gaan zorgen in de mobiele markt.

De hoofdsponsor voor Mobile Monday Amsterdam voor het jaar 2008 is WebAds Interactive Advertising. Ben van der Burg, Business Development Director, nam het initiatief: “WebAds heeft 10 jaar ervaring in Advertising op internet en we ontwikkelen onze kennis, service en techniek door op mobiel. MoMo biedt ons daarbij het ideale platform om onze visie te delen over ontwikkelingen in de branche en met professionals te sparren over mobile als The 7th mass medium. Dit jaar zullen we ook een aantal interessante cases laten zien, we merken dat juist daar behoefte aan is in deze snelgroeiende markt.”

Raimo van der Klein, voorzitter MoMo: “We zijn zeer verheugd om het nieuwe jaar in te luiden met maar liefst 3 partners. We zijn trots dat de mobiele industrie onze rol erkent en de handschoen heeft opgepakt om ons initiatief tot samenwerken in de industrie te ondersteunen. Deze partnerships zorgen ervoor dat wij het komende jaar wederom enkele prachtige en unieke netwerkevents kunnen organiseren”

Marc Schoutens, directeur van Mobillion: “Mobile Monday geeft een impuls aan de ontwikkeling van de mobiele markt. Een dergelijk initiatief vinden we erg positief en ondersteunen we graag als Mobillion. Daarnaast biedt MoMo ons de mogelijkheid om ons te profileren als specialist op gebied van mobiel internet. Deze kennisuitwisseling tussen de verschillende partners van MoMo is niet alleen interessant voor onze interne organisatie, maar zeker ook voor onze klanten.”

Michiel Berger, directeur van Nedstat: “We zien bij onze klanten steeds meer plannen en activiteiten op mobiel gebied, en vragen om specifieke ‘mobile analytics’. Dat is logisch, want internet op mobiel wordt steeds beter en makkelijker. Mobile Monday is een mooi platform waarin de mensen met ideeën samen komen, en de organisatie heeft aangetoond dat ze de relatie met ons echt als partnership zien. Nedstat is een innovatief bedrijf, en dit is voor ons ook een mooie kans dit te laten zien.”

Raimo (1973), getrouwd en vader van twee dochters en was vóor internet- en UMTS hypes al actief in mobiel. Raimo heeft gewerkt voor Nokia Networks, Nokia Mobile Phones en KPN. Altijd in rollen die gericht waren op innovatie, marketing en sales. Door de jaren heen een sterke visie ontwikkeld over mobiel. Raimo is creatief, strategisch probleemoplossend, gevoelsmens en werkt sterk intuitief. Raimo is partner in SPRXmobile. Hiernaast is Raimo oprichter van Mobile Monday Amsterdam ( www.mobilemonday.nl, 1300+ leden), een netwerkevent voor mobilistas in Nederland. Hij spreekt verder graag over The Mobile Life. Voor meer informatie zie links hieronder: SPRXmobile, Twitter, Del.icio.us, Flickr, , , Email me: info [at] mobminds.com, IM/Gtalk: raimovanderklein [at] gmail.com,

Categorie
Tags

2 Reacties

    Polle

    Raimo en de rest van het team, gefeliciteerd!

    Ik vind de formulering wel wat ongelukkig … het is een beetje een persbericht zo.


    21 januari 2008 om 06:48
    Raimo

    @Polle,

    Is inderdaad copy/paste van het persbericht. Helaas heb ik vandaag vanwege MoMo(hehe) weinig tijd om er een mooi stukje van te maken..

    Wilde dit nieuws echter wel graag delen met iedereen.


    21 januari 2008 om 06:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!