ICT Office lanceert open pitches in The Match

13 april 2007, 10:47

Vandaag is door ICT office met een eerste pitch voor een groot ICT bedrijf het project ‘The Match’ gelanceerd. Doel van The Match is dat innovatieve ondernemers uit de creatieve industrie de kans krijgen het spotlicht op zich te krijgen, door zich te presenteren aan ICT-bedrijven als potentiële partner of leverancier. De eerste pitch betreft een internet community voor free lance IT-ers. voorstellen moeten voor 25 mei binnen zijn en de winnaar krijgt 30.000 euro om de eerste fase uit te werken.

Naar verluidt is het IT bedrijf op zoek naar echt creatieve ideeen om middels zo’n community mensen die lastig te vangen zijn aan hun bedrijf te binden. Ze zoeken ideeen om mensen naar de website te lokken, er te blijven, terug te komen en het door te vertellen aan anderen. Iedereen kan meedoen, of je nu ideeen hebt over sociale netwerken of goed bent in het bouwen van websites.

Antoinette Hoes is interactive strategy director & managing partner bij Leylines, een onafhankelijk bureau voor interactieve strategie & online PR en mediainzet. Ze geeft cursussen new media management bij het Post HBO programma van het Centrum voor Communicatie en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij is geïnteresseerd in online communities & what makes them tick, games, AI en alle mogelijke mooie manieren van online met klanten interacteren. Leylines helpt organisaties en merken hun doelstellingen te realiseren met het inzetten van: Interactieve strategie Geintegreerde interactieve media en middelenstrategie Mediaplanning & Media-inkoop Online PR & seeding Campagne Management & Optimalisatie "We're in an information economy. They teach you that at school. What they don't tell you is that it is impossible to move, to live, to operate at any level without leaving traces, bits, seemingly meaningless fragments of personal information. Fragments that can be retrieved, amplified." (Gibson, 1988: 30)

Categorie
Tags

1 Reactie

    Marc

    In aanvulling op dit bericht: de deadline voor inzendingen voor inzendingen op de tender is verlengt naar eind volgende week (= vrijdag 1 juni). De volgende pitches in het kader van The Match zijn inmiddels in voorbereiding. Houd de website http://www.creativexchange.nl hiervoor in de gaten.


    26 mei 2007 om 11:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!