Reclame is nuttig!

Reclame is nuttig!
Deze tv commercial van het reclamefestival in Kiev bewijst dat reclame echt nuttig is. En niet alleen voor de Oekraïners.

En dit is een andere bijzondere kijk op de reclame. Deze keer op interactieve reclame en van een ander reclamefestival uit verre landen - Goafest in India.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • De eerste commercial is prachtig; de tweede begrijp ik eerlijk gezegd niet. Wat is de clou?

    geplaatst op
  • Die Goafest commercial gaat in ieder geval over interactie. Wellicht wilden de makers zeggen dat de echte interactie intuitief is. Om bv. YouTube filmpjes te bekijken heb je geen instructies nodig, je klikt ergens en het filmpje start. Ook bij Google kun je ping pong spelen zonder de bal - de interactie met Google is ook intuitief.

    Of misschien wilde de regisseur juist een onverklaarbare en bizarre commercial maken, net als David Lynch voor Parisienne...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.