Top of Flop 2006

5 februari 2007, 09:18

Top of Flop 2006Net zoals verleden jaar organiseert de vakgroep Evolve 2.0 van de VEA de e-strategy sessie Top of Flop 2006. Tijden deze sessie zal er worden teruggekeken op een jaar van evolutie in de interactieve media/marketing branche.

In een Lagerhuis setting zal er op informele wijze door vakgenoten gedebatteerd worden over de tops en flops van 2006. Het debat staat onder leiding van Ronnie Overgoor en onder de debaters bevinden zich o.a. Marco Derksen en Thomas Hamer. Welke interactieve ontwikkelingen uit 2006 mogen niet ontbreken in de strategie van de marketeer/reclamemaker van 2007?

Geef je mening

RSS als advertentietool, Second Life, widgets, behavioural targetting, Google Earth/ Google Maps, blogvertising, social networks, iAd/ red button ad, IPTV/ mobiele TV, advergaming/ in-game advertising, chatbots als advertentietool, co-creation, narrowcasting, user generated content, web 2.0 etc. Allemaal zaken die in 2006 meerdere malen de revue zijn gepasseerd en die op deze avond zeker ter sprake zullen komen. Maar je kunt natuurlijk ook zelf inspraak hebben op de onderwerpen die tijdens de sessie behandeld worden: vul zelf een term in en stem.

Datum: Dinsdag 13 februari 2007

Locatie: De Rode Hoed, Amsterdam.

Ontvangst: 15.30 uur. Aansluitend een borrel.

Aanmelden en meer informatie: {encode=”cohen@vea.nl” title=”cohen@vea.nl”}

Prijs: VEA-leden gratis, overige CMC-leden 25 euro, niet-leden 35 euro

Marcel van der Heijden
Interactief Strateeg bij Stormkracht 9

Marcel studeerd bedrijfskunde/ marketing management aan de RSM Erasmus Universiteit te Rotterdam. Daarvoor volgde hij de bachelor studie marketing management aan de Hogeschool Inholland. Tijdens zijn stage bij KPMG Accountants raakte hij betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe site en online identiteit en was zijn liefde voor online marketing geboren. Naast zijn studie is hij initiatiefnemer en voorzitter van Generation Next en werkt hij als freelance interactief marketeer voor diverse MKB bedrijven. Zijn interesses liggen op het snijvlak tussen marketing en technologie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!