Top of Flop 2006

Top of Flop 2006

Top of Flop 2006Net zoals verleden jaar organiseert de vakgroep Evolve 2.0 van de VEA de e-strategy sessie Top of Flop 2006. Tijden deze sessie zal er worden teruggekeken op een jaar van evolutie in de interactieve media/marketing branche.

In een Lagerhuis setting zal er op informele wijze door vakgenoten gedebatteerd worden over de tops en flops van 2006. Het debat staat onder leiding van Ronnie Overgoor en onder de debaters bevinden zich o.a. Marco Derksen en Thomas Hamer. Welke interactieve ontwikkelingen uit 2006 mogen niet ontbreken in de strategie van de marketeer/reclamemaker van 2007?

Geef je mening
RSS als advertentietool, Second Life, widgets, behavioural targetting, Google Earth/ Google Maps, blogvertising, social networks, iAd/ red button ad, IPTV/ mobiele TV, advergaming/ in-game advertising,  chatbots als advertentietool,  co-creation,  narrowcasting, user generated content, web 2.0 etc. Allemaal zaken die in 2006 meerdere malen de revue zijn gepasseerd en die op deze avond zeker ter sprake zullen komen. Maar je kunt natuurlijk ook zelf inspraak hebben op de onderwerpen die tijdens de sessie behandeld worden: vul zelf een term in en stem. 

Datum: Dinsdag 13 februari 2007
Locatie: De Rode Hoed, Amsterdam.
Ontvangst: 15.30 uur. Aansluitend een borrel.
Aanmelden en meer informatie: cohen@vea.nl
Prijs: VEA-leden gratis, overige CMC-leden 25 euro, niet-leden 35 euro


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Geinteresseerden kunnen na afloop meteen doorlopen naar 212 Amsterdam waar op die avond twee op vrouwen gerichte uitgevers een case behandelen. Manon Schoenmaker van Sanoma zal de recente gelanceerde Casa Libelle in Barcelona presenteren. De tweede case van de avond betreft het in februari 2006 voor 21 miljoen euro verkochte Zylom. Deze succesvolle portal dat zich met casual games vooral richt op vrouwen, werd recentelijk nog uitgeroepen tot website van het jaar 2006.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.