Victoria Koblenko ontvoerd?

22 december 2006, 01:07

Het lijkt me overduidelijk een studentikoze grap. Jammer genoeg heb ik geen idee wie hier achter zit. Ik kom net thuis en vind dit filmpje in mijn mailbox. Amateuristisch, maar met strakke eisen. Iemand enig idee wie deze grap op zijn geweten heeft? Ik geloof namelijk niet dat Victoria zich zo snel gewonnen geeft.

Arjan in 't Veld
The Aging Group

Ondernemer in de kansen en uitdagingen van vergrijzing.

Categorie
Tags

20 Reacties

    Roy Huiskes

    Hmm, juist, ik zal er aan denken als ik een lanceringsplatform zoek voor mijn virals.


    22 december 2006 om 05:03
    Maurice Brand

    Inderdaad Roy. Jammer dat we dit soort slechte acties steunen door ze hier onder de aandacht te brengen. Waardeloos filmpje. Misschien beter om straks te schrijven over het eindresultaat.


    22 december 2006 om 07:38
    Jochem

    vrij smakeloos en goedkoop… en eerlijk gezegd zal ik mijn best doen om bedrijven die middels dit soort virals mijn aandacht proberen te trekken te boycotten. En zo denken er gelukkig veel meer.


    22 december 2006 om 07:57
    mangold

    Goed doel, smakeloos filmpje. Mijn geld gaat dit jaar alvast niet naar die club…


    22 december 2006 om 08:17
    Bas

    Vind het wel een aardig filmpje eigenlijk. Marketingtechnisch zal er wel het een en ander aan schorten maar de boodschap is duidelijk. Wellicht komt deze boodschap en dus het filmpje onsmakelijk over in de kapitalistische wereld :+


    22 december 2006 om 08:44
    Mathijs van der Kooi

    Op de homepage van V.K. staat in de agenda:

    zo 31 december Nederland in Ontwikkeling

    SBS zendt een serie porgramma’s uit over hoe Nederlandse ondernemers bijdragen aan ontwikkelingssamenwerking. De milleniumdoelen liggen hieraan ten grondslag.

    Hier zou het mee te maken kunnen hebben 🙂


    22 december 2006 om 09:15
    Anders

    Suf


    22 december 2006 om 10:53
    arjanintveld

    @Carl; het is inderdaad een smakeloos filmpje, dat ben ik helemaal met je eens. Ik had het misschien niet op MF moeten zetten, maar toen ik het vannacht voor het eerst zag vond ik het een goed voorbeeld van een heel slecht doordachte viral. Hiermee breng je wel een buzz op gang, maar of die zo positief uitpakt? Jouw reactie zegt mijns inziens genoeg. En ook die van Jochem spreekt boekdelen.

    @Mathijs; het heeft daar inderdaad mee te maken heb ik me net laten vertellen.


    22 december 2006 om 10:53
    Sven

    Smakeloosheid en amateurisme zijn een doel op zich. Ik hou meer van mooi opgediende media..


    22 december 2006 om 10:57
    arjanintveld

    @Marco; ik vermoed dat de millenniumdoelstellingen nog niet zijn gehaald 😉

    SBS wil waarschijnlijk duidelijk maken dat het ze ernst is dat Nederlandse ondernemers nu eens echt gaan bijdragen aan ontwikkelingssamenwerking. Door actieve bestrijding van de door Victoria opgesomde zaken. Ze hebben haar ontvoerd om die eisen ‘kracht’ bij te zetten.


    22 december 2006 om 11:04
    Kasper Katje

    Ik zit morgen in een panel met haar vriendje dus zag eens voorzichtig informeren hoe het met haar gaat.


    22 december 2006 om 20:25
    Guy

    Het is niet een heel smaakvolle reclame nee, maar het idee is duidelijk. Het amateurisme is bedoeld (neem ik aan), maar dat maakt het filmpje een stuk minder effectief: deze 1:47 had ook 30 seconden kunnen zijn, ik heb ‘m nu alleen maar afgekeken omdat iedereen hierboven ‘m zo afschuwelijk vond 🙂 anders was ie na 20 seconden al uitgezet.


    23 december 2006 om 10:59
    Simplicio

    En Kasper. Wat is het geworden? Is ze al dood?


    23 december 2006 om 13:51
    Annet

    Als ze nou ook nog kon acteren, dan was het doel om te shockeren bereikt. Maar dit is gewoon lachwekkend 😉


    23 december 2006 om 14:14
    Kasper Katje

    Volgens betrouwbare bronnen maakt ze het, gezien de omstandigheden, goed verwacht men nog steeds een positieve afloop.


    23 december 2006 om 21:20
    renzo

    haha ik zag het op tv… op nederlander in ontwikkeling

    het is een leuke grap maar ziet er wel iets wat amateuristisch uit !!! ze hadden ook gewoon wat burgers er bij moeten gijzelen…

    gr renzo


    2 januari 2007 om 09:08

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!