Subservient Maxim Girls

30 augustus 2006, 17:10

Iedere marketeer kent ongetwijfeld Subservient Chicken uit 2004. Typ commando’s in en een kerel in een kippenpak voert je orders uit. De campagne ter promotie van Burger King, ontwikkeld door Crispin Porter + Bogusky uit Miami, is met 400 miljoen hits moeilijk te overtreffen. Een aantal spinoffs zoals Subservient Blair (inmiddels offline), Subservient President, Subservient Donald Trump, Subservient Girlfriend, Subservient Programmer, Subservient carwash babes en Virtual Bartender I & II (Beer.com) hebben het geprobeerd.

Anheuser-Busch en Maxim wagen een nieuwe poging met “Bud Light Maxim Exposure”. Op de site is een onderdeel “Let’s Play Photo Shoot” te vinden. Twee aantrekkelijke dames en een heer doen wat jij zegt, mits je de juiste commando’s weet. (Wat hints: strip, water etc.)

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

3 Reacties

    Chris

    I think I am on the wrong website.


    20 december 2012 om 17:59

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!