Microsoft blijft blunderen bij product presentaties

2 augustus 2006, 11:51

Na de mislukte Windows ’98 presentatie op CNN, de Windows Media Center crash op de International Consumer Electronics Show 2005 (CES) met Conan O’Brien en de Out of memory melding bij de XBOX presentatie verloopt de nieuwste presentatie van Windows Vista met spraakherkenning ook niet bepaald gelikt:

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

3 Reacties

    jeroenmirck

    Hahaha! Maar wat doet die presentatrice raar met haar mond!?


    2 augustus 2006 om 13:34
    Marc Fonteijn

    Live demo’s … blijft leuk.

    @ jeroen

    Ik denk dat de presentatrice nu extra goed let op haar articulatie 😉


    2 augustus 2006 om 14:13
    nikao

    ouch pijnlijk!


    3 augustus 2006 om 05:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!