Modeblog.nl gelanceerd

23 juli 2006, 06:49

Eerder stelde Marco dat weblogs als vrouw.blog.nl, moeders.blogo.nl, shoppen.blogo.nl en shopgirl.nl, nog niet zijn uitgegroeid tot een community zoals we die kennen voor de typische mannenblogs zoals Retecool, Jaggle of VKMag. Een pittige discussie was het gevolg.

Recent is modeblog.nl gelanceerd gericht op het high fashion segment voor de modebewuste vrouw. Merken als Louis Vuitton, Prada, Emilio Pucci, Burberry, Marc Jacobs, Gucci, Jimmy Choo en Dior passeren regelmatig de revue. Modeblog onderscheidt zich door zich te richten op deze exclusieve modemerken. Dagelijks worden er onder andere artikelen geplaatst over designers, trends, beauty en shops. Modeblog is ontstaan uit een voorliefde van Ellen Diermanse voor mooie labels, een tassenverslaving en de neiging alles te kopen wat los en vast zit qua mode. Als vervend shopper komt zij wekelijks must-haves tegen die elke shopaholic wil bezitten. Ellen veel succes, op naar een mooie community!

Bron: persbericht Modeblog.nl

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Lina

    Leuk om te zien dat er steeds meer weblogs zijn die zich richten op vrouwen.


    26 juli 2006 om 13:07

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!