De straatbioscoop van JCDecaux

14 juli 2006, 15:09

Adfo: JCDecaux biedt trailers en films in zijn abri’s op het Leidseplein en Rembrandtplein in de hoofdstad. De exploitant heeft hiervoor twee abri’s permanent voorzien van een 19 inch lcd-scherm. Buena Vista International maakt als eerste adverteerder gebruik van deze mogelijkheid met de trailer van de film Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest.

Mooie abri, zeker als je ergens staat te wachten. Nu zou je toch denken dat JCDecaux de grote schermen van Sony voor de PSP wel kent en ook de foto’s die dat soms oplevert met foutmeldingen van windows. Nu heeft men (nog) geen last van dergelijke foutmeldingen, maar de automatische update functie van Windows staat nog wel aan: foto1 en foto2. Bedankt Ed.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!