Internetadvertising de ultieme marketingmachine?

Internetadvertising de ultieme marketingmachine?

The ultimate marketing machine

Economist.com heeft deze week een aardig artikel met als titel ‘Internet advertising: The ultimate marketing machine’. Dankzij de mogelijkheden van internet zouden we minder geld verspillen aan adverteren en is de ROI meetbaar. Maar is dat eigenlijk wel zo?

Leuk artikel voor de zondagavond als de finale WK Voetbal uiteindelijk toch een saaie wedstrijd blijkt te zijn (met dank aan Xeskino voor de tip).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.