Adformatie start weblog

9 juni 2006, 07:53

Vanaf vandaag is Adformatie gestart met een weblog: Adfoblog.nl. De eerdere speculaties (hier en hier in de reacties) blijken dus te kloppen.

De reden van de start volgens de informatie van Adformatie:

‘De journalistiek moet een nauwere band smeden met zijn lezers. Maar ook marketing- en communicatieprofessionals ontkomen er niet aan om interactiever te worden. Daarom verbreden we onze online activiteiten door te gaan bloggen. De community van reclame-, marketing- en mediamensen is groot en verdient een centrale, digitale verzamelplaats.’

Het weblog valt onder de redactie van Adformatie. De maker lijkt me Onstuimig, gezien de URL van het weblog.

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

12 Reacties

    media

    Je was me net voor met een posting hierover Robert. Maker is inderdaad Onstuimig (die ook verantwoordelijk was voor Marketingfacts).

    Adfoblog ziet er goed uit; sluit prima aan bij huistijl van tijdschrift en website. Techniek is gebaseerd op ExpressionEngine (waarin ook Marketingfacts is opgezet) dus dat zit wel snor. Ben benieuwd naar de content maar met enthousiaste mensen als Marc en Jeroen heb ik daar alle vetrouwen in.

    Wens ze in ieder geval heel veel succes!


    9 juni 2006 om 08:44
    Robert de Boer

    Dat ik dat nou nog mee mag maken, dat ik jóu voor ben met een bericht 😉


    9 juni 2006 om 08:51
    jeroenmirck

    Check! De link onder mijn naam is aangepast.


    9 juni 2006 om 11:54
    Fietser

    Succes Adfoblog!!!!!


    9 juni 2006 om 12:43
    Roy Huiskes – chapter42

    Veel succes heren! ik denk dat het al snel meer gelezen wordt als de website zelf 😀


    9 juni 2006 om 12:53
    Ad

    Jammer dat ze Adfoblog niet helemaal integreren met de homepage van Adformatie.nl. Tot nog toe zie ik voornamelijk lange achtergrondartikelen, terwijl de geruchten en laatste nieuwtjes toch veel interessanter zijn om over te lezen en over mee te discussieren? Tot nog toe zie ik in elk geval nog weinig tot geen reacties.


    11 juni 2006 om 10:13
    jeroenmirck

    Adfoblog gaat kort en lang afwisselen, Ad. En we zijn nog minder dan één werkdag online, bedenk dat wel. Veel mensen zaten vrijdagmiddag in het zonetje…


    12 juni 2006 om 06:03
    jeroenmirck

    @Erwin: Aan die e-mail alert wordt nog gewerkt, maar hij komt zeker!


    12 juni 2006 om 09:34
    media

    Jeroen, ExpressionEngine biedt standaard deze mogelijkheid dus het is een kwestie van schakelaar omzetten (en in jullie geval wellicht de template iets aanpassen).


    12 juni 2006 om 09:40
    jeroenmirck

    Daarom zeg ik ook: hij komt er zeker.

    Maar ik zit niet aan die schakelaars… 😉


    12 juni 2006 om 09:44
    jeroenmirck

    UPDATE: Reply Notification is actief op Adfoblog.nl.


    14 juni 2006 om 10:54
    ralphbom

    @Marco Hoe weet jij dat toch van al die mogelijkheden van Expression Engine?


    14 juni 2006 om 12:14

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief