Weblogs in een nieuw jasje

31 mei 2006, 20:01

Weblogs in een nieuw jasjeOf het iets te maken heeft met de Nationale Omkatdag die vandaag voor de zesde keer wordt georganiseerd weet ik niet, maar een aantal collega-blogs hebben in ieder geval een nieuw jasje gekregen.

Te beginnen met Eduard de Wilde’s Brickmeetsbyte. Ontwikkeld in ExpressionEngine (waarmee ook Marketingfacts werkt) is er gekozen voor een nieuw logo, nieuwe kleuren en een strakke vormgeving. Navigatie is eenvoudig en duidelijk. Absolute klasse en complimenten voor de mensen die er aan gewerkt hebben.

Rhinofly’s Frank-ly heeft niet alleen een nieuw jasje gekregen, maar heeft eindelijk ook zijn eigen URL (of was die altijd al beschikbaar?). Naast de nieuwe vormgeving wordt er nu gebruik gemaakt van nieuwe blogsoftware (in-huis ontwikkeld) en is er gekozen voor een thematische insteek. Het eerste thema is Reboot, het congres dat vandaag en morgen plaats vindt in Denemarken. De nieuwe Frank-ly is strak, fris en eenvoudig. Ziet er prima uit!

Welke weblogs hebben vandaag volgens jou een nieuw jasje dat de moeite waard is om te bekijken?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Michiel Heijmans

    Is je eigen omkat promoten een heel erg grote zonde?


    31 mei 2006 om 21:31
    Hank

    Ok, in het kader van de zelfbevlekking 🙂 :

    http://www.rocklog.nl (naast nieuwe lay-out een player toegevoegd die onze podcast afspeelt)


    1 juni 2006 om 04:08
    Michiel Heijmans

    @marco: bedankt, joh!


    1 juni 2006 om 07:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!