Jeugdmarketing en breedband

11 mei 2006, 11:42

Het rapportje Youth Marketing in the Broadband Era (pdf) is op 25 april gepubliceerd. Tommi Pelkonen, adviseur bij de Amsterdamse vestiging van Satama, heeft een rapportje geschreven over jeugdmarketing en breedband. Het rapportje is een synthese van Satama’s ervaring met mondiale merken en activiteiten in diverse jeugdsentiment.

Jak Boumans is adviseur content strategie bij Electronic Media Reporting, een bureau actief sinds 1990 en gespecialiseerd op het gebied van content. Electronic Media Reporting kent vier werkgebieden: strategisch advies: studies: evaluatie en audits van projecten (o.a. voor de EU); publicitaire producties (nieuwsbrieven, boeken, congressen, reizen). Jak Boumans houdt een dagelijks, Engelstalig blog Buziaulane bij over de contentindustrie. Jak Boumans is ook een van de organisatoren van de multimedia contentwedstrijd Europrix.nl en de Nederlandse voorselectie van de World Summit Awards. ook is hij promotor van de Europrix Top Talent Award, een multimedia wedstrijd voor jonge producenten. Hij is tevens secretaris van de European Academy of Digital Media. Jak Boumans publiceert nationaal en internationaal. Hij publiceerde in 1986 het Online Handboek (Spectrum). Hij levert ook bijdragen aan vakstudies zoals E-Content, Technologies and Perspectives for the European Market (2004).

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!