#11 Hoe De Verzorger vecht tegen onverschilligheid
Interview met het merkarchetype als held.
Voor het eerst komt De Verzorger zélf aan het woord.
In dit gesprek, geleid door met Rogier Heijning, leer je haar kennen als archetype dat veiligheid, empathie en bescherming centraal stelt. Je hoort waar zij zich vandaag de dag kwaad over maakt — onverschilligheid, egoïsme en het vergeten van kwetsbaren — welke merken haar het beste belichamen, en wie haar grootste inspiratiebronnen zijn.
Merken als Volvo, Nivea, P&G, TOMS en Terre des Hommes laten zien hoe zorg en bescherming een krachtig merkfundament vormen. Inspiratiebronnen als Moeder Teresa, Buurtzorg en de film The Pursuit of Happyness tonen hoe empathie vertrouwen schept.
In gesprek met de held in je merk
Voor het eerst hoor je de 12 merkarchetypen zelf spreken — en leer je ze écht persoonlijk kennen.
In deze podcastserie ga ik, Rogier Heijning, auteur van Maak van je merk een Hero Brand en Creative Director bij Friends & Foes, in gesprek met de archetypen die merken al decennia niet alleen inspireren, maar ook definiëren. Je ontdekt waar ze zich vandaag de dag kwaad over maken, wie of wat hen inspireert, en welke merken hun kracht het beste belichamen.
Zo leer je hoe archetypen je helpen een sterker merkverhaal te creëren en je merk consistenter en betekenisvoller te maken.
Je kunt de podcast ook luisteren via Spotify of via Inbound4Cast.com.