#1 Zo vecht De Beminnaar tegen kilheid
Interview met het merkarchetype als held.
Voor het eerst komt De Beminnaar zélf aan het woord. In dit gesprek, geleid door Rogier Heijning, leer je haar kennen als archetype dat draait om verlangen, intimiteit en schoonheid.
Je hoort waar zij zich vandaag de dag kwaad over maakt — kilheid, onbereikbaarheid en rigide schoonheidsidealen — welke merken haar het beste belichamen, en wie haar grootste inspiratiebronnen zijn.
Merken als Chanel No. 5, Nespresso, Alfa Romeo en Dove laten zien hoe de Beminnaar mensen verbindt door passie en schoonheid. Inspiratiefiguren als Coco Chanel, Frida Kahlo, Sade en Prince tonen hoe verlangen en kwetsbaarheid betekenis krijgen.
In gesprek met de held in je merk
Voor het eerst hoor je de 12 merkarchetypen zelf spreken — en leer je ze écht persoonlijk kennen.
In deze podcastserie ga ik, Rogier Heijning, auteur van Maak van je merk een Hero Brand en Creative Director bij Friends & Foes, in gesprek met de archetypen die merken al decennia niet alleen inspireren, maar ook definiëren. Je ontdekt waar ze zich vandaag de dag kwaad over maken, wie of wat hen inspireert, en welke merken hun kracht het beste belichamen.
Zo leer je hoe archetypen je helpen een sterker merkverhaal te creëren en je merk consistenter en betekenisvoller te maken.
Je kunt de podcast ook luisteren via Spotify of via Inbound4Cast.com.