Bedankt voor je Contact
Je bericht is verstuurd!
Hartelijk dank voor jouw bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Recente artikelen
Premiumization in de praktijk: hoe merken zich herpositioneren
Waarom betalen consumenten ineens meer voor een reep chocolade? Wat maakt een deodorant ‘luxe’? En waarom lijkt het voor veel merken steeds belangrijker om ‘premium’ te zijn?
NIMA Marketingprijzen 2025: Welke organisatie laat zien hoe marketing echt het verschil maakt
De inschrijving voor de NIMA Marketingprijzen 2025 is geopend. Deze vakprijzen erkennen organisaties die marketing strategisch en met merkbare impact inzetten.
In tijden van contentovervloed is niet aandacht maar vertrouwen het nieuwe goud
In een wereld waarin content over elkaar heen buitelt, AI algoritmes woekeren en elke video, reel of campagne in seconden wordt weggeveegd, telt één inzicht meer dan ooit: aandacht is vluchtig, vertrouwen is blijvend.
We are family
Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.