Wing Cheung is founder en digitaal strateeg bij Synerflow. Binnen het B2B- marketingdomein heeft hij een bewezen trackrecord aan zowel de klant- als bureauzijde. Al meer dan 15 jaar helpt hij bedrijven bij het ontwikkelen en implementeren van online marketing-strategie op inter-nationaal vlak. Veel voorkomende thema’s zijn: marketing & sales alignment, inzet van kanalen voor interactie met DMU’s en het boeken van resultaat binnen complexe aankooptrajecten. Het is zijn passie om ingewikkelde vraagstukken simpel en begrijpelijk te maken voor iedereen. Naast vakidioot is hij ook vader, fervent museumbezoeker, bourgondiër en is hij vaak te vinden op de fiets. Zijn levensmotto: “Of we vinden een weg, of we maken een nieuwe!”
Succesvolle B2B-marketing is geen jacht, maar een hofmakerij. Het draait niet om snel scoren, maar om langzaam verleiden. Droomklanten laten zich niet overtuigen door oppervlakkige gesprekken, maar wél door ze oprechte aandacht, waarde en vertrouwen te geven.
Eenheid en samenwerking leiden vaak tot grotere successen dan in je eentje je ambities nastreven.
Op maat gemaakt succes: Zo ontdek je wat écht belangrijk is voor je klanten.
Oktober, de meest gevreesde maand in marketingland: hoe overleef je deze marketinguitdaging zonder (mentaal) een kopje kleiner te worden gemaakt?
Wie heeft er wel eens een succesvolle marketingcampagne gedraaid waaruit bleek dat de bedachte buyer persona echt bestaat?
Het merk dat levendig wordt herinnerd, is het merk dat wordt gekocht. En dat gaat allemaal niet vanzelf, want wie rust roest. Tackel geheugencorrosie.
Dé gamechanger in B2B Marketing 2023 komt in drie smaken - One-to-One, One-to-Few en One-to-Many.
Gebruik als b2b marketeer je data als goudmijn: 3 tips hoe je dit doet zonder een data scientist te zijn.