Als richtinggevende professional op het gebied van digitale marketing, klantprocessen en communicatie geef ik vanuit vakkennis invulling aan de doelstellingen die Loyalty Management Netherlands heeft afgestemd met de interne stake holders. Kenmerkend is werken in een spanningsveld tussen snelheid, actiegerichtheid en commerciële gedrevenheid enerzijds en betrouwbaarheid, kwaliteit en stabiliteit van resultaten en analyses anderzijds. Verantwoordelijk voor de optimale inzet en ontwikkeling van technische marketing ( MarTech ), verzend- en responskanalen (e-mailmarketing, e-mail, websites incl. sociale media) ter ondersteuning van personalisatie en relevantie binnen de commerciele programma's.
Data-driven marketing kan niet zonder vertrouwen en cultuur
DDMA duikt diep in Data Driven Marketing Onderzoek 2018De resultaten van het Data Driven Marketing Onderzoek 2018 werden afgelopen maand…
De staat van data-driven marketing in Nederland
Waar staat data-driven marketing en hoe gaat het zich in 2019 ontwikkelen? De DDMA-commissie Data Decisioning & Engagement heeft vakgenoten…
Vacanceselect haalt met met data gedreven aanpak meer omzet uit search
Vacanceselect is een van de vier genomineerden voor de DDMA Customer Data Award 2017. Wat is de invloed van data…