Tim de Kraker

Matchmaker Key Partnerships bij Print.com

In totaal heeft Tim 4 bedrijven opgezet waarbij met name zijn start-up BarDoggy voor veel bekendheid heeft gezorgd. Via crowdfunding en met informele investeerders wist hij ruim 1 miljoen euro op te halen waarmee hij een internationaal horeca-platform heeft opgezet. Na 5 jaar bouwen bleek dat zijn ambities niet resulteerden in duurzame verdienmodellen en is de technologie doorverkocht. Na dit avontuur besloot Tim om weer terug te keren naar zijn roots in de Grafische Industrie en stapte hij aan boord van een nieuw groot avontuur: Say hello to Print.com, the next generation in print!

Content is king, maar context is God!
'Wat is er mogelijk, hoe denken CMO’s hierover, wat zijn hun ervaringen? Welke voor- en nadelen zien zij?'In dit drieluik…
Platform partnership: Het moet meer zijn dan alleen het algoritme voeden met data
In dit drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het post-third party cookie-tijdperk, die interessant zijn voor marketeers die worstelen…
First-party data: Veelbelovende strategie, zonder businesscase lastig voor elkaar te krijgen
Zorg vooral dat je je eigen zaken (data en kanalen) op orde hebtIn een drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het…
Marketeers, pas op voor digitale obesitas
Zes observaties waarom aandacht superschaars is (6/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze laatste blog beschrijf ik de negatieve invloed…
De bereikparadox: bereik is nog geen aandacht
Aandachtstreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (5/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks: zes observaties waarom. Afgelopen weken…
Spaarzaam vertrouwen en de vrijwillige aandacht voor merken
Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…
Overvloed zorgt voor roep om relevantie
Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (3/6)In deze blogreeks deel ik elke week een observatie waarom aandacht het nieuwe…
Media-explosie zorgt voor kanaalstress
Aandachtstreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (2/6)Vorige week beschreef ik waarom door de reclamedeflatie aandacht schaarser is dan ooit. In deze…
Adverteerders worstelen met reclame-deflatie
Aandachtreeks: zes observaties waarom aandacht superschaars is (1/6)​Herken je dat het steeds lastiger wordt om überhaupt nog op te vallen…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!