Werkzaam als project coordinator en consultant bij Upstream met een sterke focus op social media monitoring, co-creatie en communitymanagement. Ik werk graag voor organisaties die geloven in de piramids-2-pancakes filosofie en social media organisatiebreed omarmen. Af en toe mag ik graag een beetje filosoferen en nerden over technologie en wat dat doet met onze samenleving, een bijproduct van m'n studie New Media & Digital Culture.
Ben jij no-matter-what trouw aan één merk of eerder een flexibele loyaliteitsvlinder? Ontdek het nu met onze nieuwe quiz!
Het onderzoek van Comarch en VOLT District biedt waardevolle inzichten in de complexe wereld van klantloyaliteit in het huidige economische klimaat.
In een wereld waar de economische onzekerheid regeert en de kosten van het levensonderhoud maar blijven stijgen, staat klantloyaliteit meer dan ooit onder druk. Het recente marktonderzoek uitgevoerd door Comarch in samenwerking met VOLT District, werpt een onthullend licht op deze uitdagingen.
Hoe meet je hoe efficiënt je loyaliteitsbeheersysteem werkt? Het rapport van Forrester Wave™ Loyalty Technology Solutions voor Q1 2023 beantwoordt die vraag.
Hoewel een loyaliteitsprogramma aanzienlijke voordelen met zich meebrengt, zijn er toch een aantal uitdagingen die je moet oplossen om het programma tot een succes te maken.