Stephanie de Smale

Consultant bij Upstream

Werkzaam als project coordinator en consultant bij Upstream met een sterke focus op social media monitoring, co-creatie en communitymanagement. Ik werk graag voor organisaties die geloven in de piramids-2-pancakes filosofie en social media organisatiebreed omarmen. Af en toe mag ik graag een beetje filosoferen en nerden over technologie en wat dat doet met onze samenleving, een bijproduct van m'n studie New Media & Digital Culture.

Ontdek jouw loyaliteitspersoonlijkheid met de 2024 Loyalty Quiz!

Ben jij no-matter-what trouw aan één merk of eerder een flexibele loyaliteitsvlinder? Ontdek het nu met onze nieuwe quiz!

Herzie je loyaliteitsstrategie

Het onderzoek van Comarch en VOLT District biedt waardevolle inzichten in de complexe wereld van klantloyaliteit in het huidige economische klimaat.

Merken in loyaliteitscrisis? Dit is de sleutel tot consumentenhart

In een wereld waar de economische onzekerheid regeert en de kosten van het levensonderhoud maar blijven stijgen, staat klantloyaliteit meer dan ooit onder druk. Het recente marktonderzoek uitgevoerd door Comarch in samenwerking met VOLT District, werpt een onthullend licht op deze uitdagingen.

Comarchs 7 hoofdkenmerken van de beste loyaliteitsbeheersoftware volgens het rapport van Forrester

Hoe meet je hoe efficiënt je loyaliteitsbeheersysteem werkt? Het rapport van Forrester Wave™ Loyalty Technology Solutions voor Q1 2023 beantwoordt die vraag.

6 mogelijke hindernissen op je pad naar een succesvol loyaliteitsprogramma

Hoewel een loyaliteitsprogramma aanzienlijke voordelen met zich meebrengt, zijn er toch een aantal uitdagingen die je moet oplossen om het programma tot een succes te maken.

Ontdek het rapport belonings- en loyaliteitsmarketing 2022 #adv
Uit dit rapport (namens Comarch in samenwerking met Forrester), dat is gebaseerd op verzameld van meer dan 500 besluitvormers, leer…
Expertinterview: De ultieme handleiding voor klantloyaliteit #adv
Klantloyaliteit… Alle bedrijven hebben hetzelfde doel voor ogen: zo veel mogelijk klanten op lange termijn aan hun merk binden. Merken…
Loyaliteit maakt juist nu het verschil #spon
Comarch presenteert in een webinar op 14 december enkele resultaten uit een grootschalig onderzoek naar klantloyaliteit in de Benelux. Zij…
Customer Loyalty: Veel meer dan enkel punten sparen #spon
Een meerderheid van de consumenten (64%) staat niet onwelwillend tegenover het delen van persoonlijke gegevens met bedrijven, maar ze willen…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!