Roos van Dam

Gedragsexpert & Trainer bij Online Dialogue

Als cognitief psycholoog is Roos geïnteresseerd in het menselijk brein en de interactie met de buitenwereld. Ze kan haar nieuwsgierigheid dagelijks kwijt in het onderzoek naar online gedrag. Door te leren van gedrag kunnen we de interactie tussen mens en buitenwereld blijven optimaliseren. Bij Online Dialogue is Roos bezig om gedragsinzichten uit data te halen om specifiek het online gesprek te verbeteren. Naast online gedragsonderzoek staat Roos graag voor verschillende groepen om psychologische kennis over te dragen door middel van opleiding en workshops.

DMmediaplein: Nieuw online platform over Direct Mail
TNT Post lanceert vandaag DMmediaplein, een nieuw online platform gericht op Direct Mail. De ‘papieren mailingen’ dus inderdaad en geen…
Januari borrelmaand: nieuwjaarsborrels in de branche
De kerst moet nog beginnen, maar inmiddels is het ook al tijd om je aan te melden voor de vele…
Alvast 5 vragen aan Olivier Wegloop
Op 30 en 31 oktober aanstaande organiseert DeMeter het grootse congres ‘DM Days’ in Maastricht. Een van de sprekers is…
De visie van Rick Nieman op ‘de Toekomst van DM’
Op 19 mei aanstaande organiseert DeMeter wederom de populaire thema-avond De Toekomst van DM. Een inspirerende avond voor iedere marketeer…
DM-bestedingen groeien met 15 %
In het 1e kwartaal van 2009 werd 38% van het marketingbudget aan dialoogmarketing (directe en interactieve marketing) besteed. Een stijging…
Interview Johan van Mil
Eind vorige week werd bekendgemaakt dat het bedrijf Mailmedia verkocht is aan OMG. Mailmedia gaat binnen de OMG groep als…
Mailmedia overgenomen door OMG
Zojuist is bekend geworden dat Mailmedia is overgenomen door de Online Marketing Group (OMG). Mailmedia zal als zelfstandig bedrijf toegevoegd…
Eindejaars- en nieuwjaarsborrels voor interactieve branche
De borrel van 212/IAB/IPAN/STIR staat al uitgebreid op Marketingfacts, maar tot aan die tijd zijn er nog veel meer eindejaars-…
Originele kerstcampagnes 2008
In 2005, 2006 en 2007 verzamelden we hier voorbeelden van online kerstkaart-campagnes die nét even wat origineler zijn dan alle…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!