Peter van der Schaar

Directeur/Eigenaar bij Marketing Makers & Basedriver bij Basedriver

Ik ben oprichter en marketing opperhoofd bij Basedriver: een online platform waarmee we de verbinding leggen tussen campagnes, content en data. Met Basedriver heeft jouw marketing team: - Altijd actuele en accurate marketingdata - Zelf de mogelijkheid om campagnes te verzenden - Minder tijd nodig voor campagne management - Meer relevante en persoonlijke communicatie Hierdoor hebben marketeers de mogelijkheid om onafhankelijk te werken van andere (IT) afdelingen, creëeren ze persoonlijke campagnes en verstuuren ze die naar de juiste ontvangers. Database marketeers die met Basedriver werken hoeven zich niet meer druk te maken over handmatige lijstjes. data wordt automatisch toegevoegd en gecontroleerd. Je houdt dus meer tijd over voor analyse. Door de uniforme werkwijze van het marketing team met Basedriver zijn marketeers sneller ingewerkt en behalen meer resultaten behalen, tegen lagere kosten.

Zo werk je aan betrokken en actieve ontvangers van je e-mailcampagnes
De levenscyclus van een nieuwsbriefabonneeHet is niet altijd makkelijk om nieuwsbriefontvangers betrokken en actief te houden. Het gevolg? Openingsratio's dalen,…
Hoe ga je om met disruptie? Leer van bladenmakers die tegen de stroom in winst maken
Staat jouw industrie onder druk? Kijk dan eens naar de lessen van de tijdschriftenwereldTijdschriftoplages zijn in twintig jaar met 50 tot 70…
Hoe laat je een scale-up verder groeien met content en data?
Een samenvatting van zes maanden investeren, dat leidde tot tien keer meer leadsAls scale-up (B2B) heb je een beperkt marketingbudget gecombineerd…
Welke kansen biedt blockchain aan e-commerce?
Blockchain is uitermate geschikt om transacties tussen mensen of bedrijven onderling te faciliteren. En omdat een blockchain bestaat uit een…
Vijf ontwikkelingen waar je in 2018 beter niets mee kunt doen
Blijf ver weg van deze trends voor een succesvol 2018Het is weer die tijd van het jaar. Rond de jaarwisseling…
Diepteanalyse: de marketingstrategie van Sinterklaas
Je hebt het vast al vernomen, Sinterklaas is weer in het land. Al meer dan 100 jaar weet de Goedheiligman impact…
Zo organiseer je succesvolle persoonlijke campagnes
Vijf randvoorwaarden voor marketingteams die persoonlijker en relevanter willen communicerenOnlangs schreef ik op Marketingfacts een blogpost over het dilemma van…
Het dilemma van personalisatie
De filterbubbel, je kent ’m wel. Gepersonaliseerde content die door een algoritme aan de gebruiker wordt voorgeschoteld met als doel…
Wat autobedrijven kunnen leren van uitgevers en telecommers
Het auto-abonnement is in opkomstDe afgelopen jaren hebben we in Nederland de opkomst gezien van private lease. In plaats van…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!