Nienke Becker werkt als communicatieadviseur en accountmanager bij Sabel Communicatie in Utrecht. Nienke geeft advies over interne- en externe (web) communicatie en is het eerste aanspreekpunt voor verschillende klanten. Eerder werkte Nienke als marketingmanager bij Copernica Media Solutions in Haarlem. Nienke studeerde Communicatie aan Hogeschool Windesheim in Zwolle en werkte naast haar studie als freelance tekstschrijver voor verschillende opdrachtgevers. Naast het dagelijkse werk schrijft Nienke regelmatig columns voor de website Admanager en blogt ze voor de weblogs Adfoblog en Marketingfacts.
Usability van websites laat te wensen over
Volgens onderzoek van Forrester laat de usability van websites te wensen over. Aan de hand van 25 criteria over onder…
Blije doos voor vijftigers
Naast de blije doos, Box for Two en de Secretaressebox is er nu ook een doos voor vijftigers; de Abraham/Sarahbox.…
Narrowcasting in stadion Arsenal
Een voetbalstadion gevuld met voetballiefhebbers is natuurlijk een ideale plek voor reclame op maat. Voetbalclub Arsenal heeft het nieuwe Emirates-stadion…
Rooskleurige voorspellingen online advertising en marketing
De 'best of 2006' lijstjes hebben we zo ongeveer wel gehad. Nu komen de lijstjes met voorspellingen voor 2007. Het…
Are You a New-Media Marketing Maven?
Als (nieuwe media) marketeer is het niet makkelijk om op de hoogte te blijven van het snel veranderde landschap van…
Marketeer maakt onvoldoende gebruik van klantgegevens in e-mail campagnes
Marketeers die e-mail inzetten, maken onvoldoende gebruik van de voordelen die e-mail marketing biedt zoals het personaliseren van een e-mail…
Crossmedia: Concepting
Gisteravond heb ik de eerste van een reeks lezingen over crossmedia van Netwerk MediAVrouwen gevolgd. Indira Reynaert van Existenz en…
Crossmediale aanpak Nationale Spreekbeurtactie Unicef
Unicef pakt dit jaar de communicatie rondom de Nationale Spreekbeurtactie crossmediaal aan. Een opvallende Flash-website met SMS service voor deelnemers,…
Nederlandse websites scoren magere 7
Nederlanders waarderen Nederlandse websites gemiddeld met een 6,9. Dit blijkt uit het Visiscan onderzoek van Multiscope onder ruim 14.000 Nederlandse…