Nick Nijhuis

Digital Marketing expert en trainer in leiderschap bij NickLink en Sky Dust

Digitaal volwassen worden ☆ ESG & CSRD ☆ Meer impact vanuit thought leadership ☆ Ondersteuning van een ervaren digital marketeer, trainer, spreker en auteur. Naast eigenaar van NickLink en MoreelLeider.nl ben ik partner bij Sky Dust, dat organisaties klaar maakt voor ESG met behulp van AI. Als examinator bij de Nederlandse Marketing Associatie (NIMA) beoordeel ik digitale businessplannen en verbeter ik de marketingervaring in de markt. Voor Hogeschool Windesheim train ik studenten in digital marketing, business innovation en leadership Ik ben een gecertificeerd docent, auteur, spreker en trainer. Mijn specialismen zijn: strategie, data, AI, optimalisatie, ethiek en leiderschap. Wil je ook duurzaam digitaal volwassen worden? Neem contact met me op.

Met dezelfde AI tools de concurrentie te slim af zijn (2/2)

Marketing & sales staan in de top drie van sectoren als het gaat over het leveren van toegevoegde waarde door AI.

Met dezelfde AI tools de concurrentie te slim af zijn (1/2)

Marketing & sales staat in de top drie van sectoren als het gaat over het leveren van toegevoegde waarde door AI.

Volger of leider? Hier is het antwoord

Welke maatschappij vermarkt jij? Deel 4 (slot) in de serie over het moreel waardenkompas.

Zo haal jij je goede voornemens – En alle stakeholders ook

Welke maatschappij vermarkt jij? Deel 3 in de serie over het moreel waardenkompas.

Sterk merk heeft breed gedragen moraal

Met deze checklist hou je mensen, merk en moraal schadevrij. Deel 2 van een serie over moreel leiderschap in marketing.

De maatschappij kies jij

De waarden van het merk 'jij' en de manier waarop je daar uiting aan geeft. 

Moreel marketingleider bén je bewust en géeft impact
Voorkom schade aan je merk, gebruik de checklist van het moreel waardenkompasJij als marketeer beïnvloedt dagelijks keuzes van klanten. En met je…
Moreel marketing leider bén je bewust en géeft je impact
Een stappenplan tegen ongelukken en voor het maken van verschilMogen wij algoritmes keuzes laten maken? Zonder dat gebruikers het weten?…
Google Analytics 4: van bereik naar betrokkenheid
De vijf stappen naar nieuwe inzichten in gebruikersPlotseling en ruw. Dat was mijn kennismaking met Google Analytics 4. Er zijn deels…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!