Mijke Post

Docent bij Haagse Hogeschool

Mijke Post (35) is docent aan de Haagse Hogeschool bij de opleiding Communicatie. Daar geeft ze vakken als monitoring, PR, kennismanagement en communicatieplanning. Ze begeleidt studenten in hun studie, bij stages, projecten en afstuderen. Haar studenten wonnen de publieksprijs bij de PR Talentenjacht van Van Hulzen in 2008. Daarnaast doet ze de opleiding Competentiegericht Coachen als onderdeel van de Master Organisatiecoach. Naast haar functie als docent schrijft ze recensies voor MarketingTribune over vakliteratuur. Namens de redactie zit ze in de jury van de PIM-marketingliteratuurprijs. Vóór het onderwijs werkte zij bij interactief reclamebureau Qi.

Boekrecensie: Private Label Uncovered
Volgens de auteurs is er veel beweging in de wereld van producten en is er de afgelopen jaren veel belangwekkend…
Boekrecensie: Guerrilla Social Media Marketing
Auteur Jay Conrad Levinson is in de Verenigde Staten bekend omdat hij een serie schreef over guerrillamarketing. Nu betrekt hij…
Boekrecensie: Basisboek marketingcommunicatie (De Berg)
Een lezenswaardig boek voor startende en doorgewinterde professionals, maar het richt zich primair op hbo-studenten communicatie, marketing en/of economie. De…
Boekrecensie: De conversation manager (Van Belleghem)
De conversation manager is al even uit en auteur en Marketingfacts-blogger Steven van Belleghem won de vakliteratuurprijs 2010, uitgereikt door…
Boekrecensie: Dossier Supertrends
In deze rubriek besprak ik al Adjiedj Bakas en Hilde Roothart. Nu de beurt dus aan Carl Rohde en consorten.…
Boekrecensie: Jezus wast witter dan wit
De Italiaanse auteur Bruno Ballardini heeft een lemma op Wikipedia waaruit we opmaken dat hij gespecialiseerd is in ‘schrijven’, maar…
Boekrecensie: Als jij de klant was (Wuring)
Kijken met de ogen van je klant; het lijkt een open deur en toch hebben we er een nieuwe term…
Boekrecensie: Nachtmerrie of droom, de ROI van customer media
Het aloude relatiemagazine is allesbehalve dood, ademt ook dit derde deel over customer media in de praktijk. Het vorige deel…
Boekrecensie: Identiteitsmarketing (Kaj Morel)
Identiteitsmarketing ligt op tafel als een salontafelboek: groot, vierkant, zware kwaliteit papier, kleurrijk, geurige drukinkt en een harde kaft. Gaat…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!