Oprichter en eigenaar van Nummer Negen consultancy. Ik optimaliseer (mobiele) websites en customer journeys bij mijn klanten. Ik verdeel mijn tijd tussen grote opdrachtgevers (zoals Efteling en eerder adidas) en het MKB. De issues zijn per klant anders, maar de uitdaging is bij iedere klant om de online prestaties te verbeteren maar vooral om meer te begrijpen en te leren van die bezoeker op de (mobiele) website. Ik heb het vak geleerd bij Interpolis en Rabobank, waar ik digitaal strateeg was en bij Online Dialogue, waarvan ik mede-eigenaar was.
6 optimalisatielessen die je als mkb’er ter harte moet nemen
Vandaag de dag gaat een gemiddeld mkb-bedrijf zich (gelukkig) ook steeds meer interesseren voor het optimaliseren van zijn website. Want…
Starten met optimaliseren? Wel met een plan a.u.b.
Je ontkomt er niet meer aan. Optimaliseren zul je. Maar als je net overstag bent gegaan en je begint met…
Ben jij al op snelheid? ‘High velocity’-optimalisatie is meer nodig dan ooit
Vorige week beschreef ik uit hoe een perfect opgeleid ‘A-Team’ je kan helpen met het groeien je business. Een belangrijke…
De conversie-optimaliserende marketeer, van eenzame MacGyver naar een samenwerkend A-team
Ken je 'm nog? MacGyver, de man die in z'n eentje alle problemen oploste, gewapend met een rol plakband en een…
Hoeveel energie bespaar jij op je website?
De energie van je klant, welteverstaan...Energiebesparing, we hebben er onze mond vol van. En terecht. Als je energie kunt besparen,…
Waarom zouden we klanten slechts één product laten aanschaffen?
Heb jij al een ‘hebbe hebbe’-knop?Winkelen vind ik zo vermoeiend. Door al die rekken heen op zoek naar de juiste…
Zes tips die van jou een betere marketeer maken in 2015
Vergeet al die trends, ga eens werken aan groei!Welkom in 2015. Het jaar is net begonnen en allemaal maken we…
Het grote misverstand rondom responsive en mobile first principes
Hoe we ons blind staren op onze content en functionaliteit vergetenMet een responsive website sta je pas aan het begin…
Waarom communicatie rondom je A/B-testen net zo belangrijk is als significantie
Dingen die je als marketeer moet begrijpen bij A/B-testenEen tijdje geleden stond er op Marketingfacts een artikel over de significantie bij…