Snapchat nog maar weinig in mediaplan Nederlandse adverteerders
Snapchat is het snelst groeiende sociale netwerk ter wereld en het wil in 2017 naar de beurs. Het opent daarom…
Zorgseizoen 2015: Minder bestedingen, minder oriënteerders, minder switchers…
De intentie om over te stappen van zorgverzekering was eind 2015 hoog. Meer dan één miljoen Nederlanders maakte de overstap.Tot…
Zorgverzekeringen 2014: kijken, kijken en pas heel laat kopen
Korte terugblik op het afgelopen zorgseizoen aan de hand van resultaten SwitchonderzoekEen recordaantal van maar liefst 6,5 miljoen Nederlanders oriënteerden…
eFashion-industrie kan transformeren naar digitale regisseur
Vanuit DMA Institute hebben we recentelijk een uitgebreid onderzoek uitgevoerd onder digitale marketeers met ‘performance’ in hun portefeuille. Uitgangspunt van dit onderzoek…
Voor wie nog luisteren wil: toename nationaal bereik met online radio
Je favoriete muziek via je laptop, tablet of smartphone online beluisteren. Uit onderzoek van ons, MeMo², blijkt dat bijna de helft van…
Kwaliteitsaudit displaynetwerken in Nederland
Door i-Frames gemeten kwaliteit van Geautomatiseerde Performance Netwerken (NL Benchmark) ‘Tijd is geld‘. Zeker. En van toepassing binnen de digitale…
Hottraffic introduceert grootste digitale Bereiksmonitor
In samenwerking met MeMo2 en Motivaction de grootste digitale Bereiksmonitor in Nederland. Hottraffic introduceert in samenwerking met MeMo2 en Motivaction…
Vijftigplusser heeft de online toekomst
Met de opkomende vergrijzing in het achterhoofd hebben we een onderzoek uitgevoerd onder 271 online actieve vijftigplussers. Deze scan geeft…
CRM Next-Level: Waarom eCRM net zo normaal wordt als Search of Banners
Vreemd genoeg worden veel online bureaus door haar adverteerders nog gebrieft met de boodschap veel respons, clicks of leads te…