Luuk de Haardt

Digital Marketing Manager bij Team5pm | The YouTube Agency

Luuk de Haardt is Digital Marketing Manager bij Team5pm, waar hij verantwoordelijk is voor de online marketing van het Amsterdamse YouTube-bureau. Voorheen was hij Social Media Creative bij RTL, waar hij o.a. onderzoek deed naar de mogelijkheden van Snapchat, Instagram en YouTube op het gebied van jongerenmarketing.

Leren van de best bekeken video’s op YouTube Q2 2022

Clean Nutrition en NOS Jeugdjournaal spannen de kroon

Dit zijn de best bekeken video’s op YouTube Q1 2022
Stipt Polish Point, NOS Jeugdjournaal & Rabobank staan bovenaan in de ranglijstenHet eerste kwartaal van 2022 zit erop en natuurlijk…
De best bekeken video’s op YouTube in 2021
ANWB, NOS Jeugdjournaal en Bol.com bovenaan de ranglijstenNu we aan het einde van het jaar zijn aangekomen, blikken we terug…
YouTube gaat alle kanalen monetizen
Merken let op: Het videoplatform gaat advertenties voor je video’s tonen. Ook als je dit niet wilt. YouTube is een…
Deze kanalen domineerden YouTube in Nederland
ANWB, NOS Jeugdjournaal en BMW Nederland voeren de Nederlandse ranglijsten van Q3 aanDe strijd om views gaat door, ook in…
De Olympische Spelen: zo doen de Nederlandse sportbonden het op YouTube
De Olympische Spelen van Tokio staan op het punt van beginnen! Hoewel de sportteams genoodzaakt waren hun activiteiten tot het…
Nationale voetbalteams: wie is de topscorer op YouTube?
De top-nationale voetbalteams op YouTube gebaseerd op views, engagements en aantal video’sAan het lange wachten op het Europees kampioenschap is…
Jongeren bepalend voor klikhits-top10 YouTube
Zo zag het eerste kwartaal van 2021 op YouTube eruit in Nederland: kinderrechten filmfestival, NOS Jeugdjournaal en Bol.com domineerden de…
Enzo Knol blijft fier overeind op YouTube
Terugblik december: deze YouTube-kanalen stonden aan de topNu we aan het begin staan van het nieuwe jaar, blikken we terug…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!