Lotte is werkzaam als Content Marketeer en Copywriter bij Traffic Builders. Taal is, zeg maar, echt “haar ding”. Als absolute taal-nazi spit ze door alle teksten heen. Haar passie is schrijven en daar zijn we bij Traffic Builders ontzettend blij mee. Dus twijfel je over de juiste spelling, zoek je nét dat ene woord of wil je weten hoe je de lezer boeit? Roep dan Lotte, zij helpt je met liefde!
In B2B is klant-denken tegenwoordig net een stapje uitdagender
Van wie-is-de-klant naar wie-is-de-klant-en-hoe-krijg-je-hem-mee? De aloude vraag 'wie is de klant?' stond centraal tijdens het recente NIMA B2B-event 'Klantgerichtheid en innovatieve…
Value Chain Leadership: versterk je positie in de waardeketen
De klassieke lineaire waardeketen bestaat niet meerDoor de opkomst van e-commerce, online marktplaatsen, Internet of Things en big data, ontstaan…
Value chain leadership: een must bij verandering in de waardeketen
Toen ik studeerde, leerde ik over de waardeketen. In het kort: een producent maakt een grondstof, die verkocht wordt aan…
B2B-contentmarketing: zo maak je het automatisch, onderscheidend en meetbaar
In het digitale tijdperk ligt het voor de hand om als bedrijf actief te zijn met contentmarketing en marketing automation.…