Lode Broekman (1965) is een resultaatgerichte organisatieadviseur, erkend Senior Marketing Professional (SMP), met ruim 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Hij staat bekend om zijn klantgerichte en pragmatische oplossingen voor commerciële vraagstukken en verder om zijn boeiende presentaties. Daarnaast heeft hij veel ervaring als projectmanager. Hij is enkele jaren docent op de Hogeschool van Amsterdam, Commerciële Economie.
Hoe kies je de juiste marketing-automationsoftware?
Het aanbod van marketing-automationsoftware is groot. Er zijn software-pakketten voor e-mailmarketing, campagnemanagement, contentmanagement, web tracking & analytics, leadmanagement en socialmediamarketing (veelal…
Uitgelezen: Social Media Strategie in 60 Minuten door Jarno Duursma
Een praktisch stappenplan, beknopt beschrevenSocial media staan inmiddels bij veel bedrijven en organisaties steeds hoger op de agenda. De juiste…
Retailers: “Voeg iets positiefs toe aan het leven van je klant”
Niet focus op verkoop alleen, maar ook op ideeën & verhalen per vierkante meterOp 9 oktober jl. werd in Landmarkt het…
Social is vooral normaal doen
Op 11 juni jl vond alweer de 4e bijeenkomst van B2B Goes Social plaats op Nyenrode. Edwin Vlems schreef eerder…
TenPages.com: meer dan vijftig verkochte manuscripten in anderhalf jaar via crowdfunding
De eerste tien pagina’s van een manuscript zijn vaak bepalend: pakt het verhaal je, lees je door of niet en…
TenPages.com: Vijftig verkochte manuscripten in anderhalf jaar via crowdfunding
De eerste tien pagina’s van een manuscript zijn vaak bepalend: pakt het verhaal je, lees je door of niet en…
Ziezo.tv: De voorbode van gepersonaliseerd tv-kijken
Het aandeel ‘uitgesteld TV kijken’ groeit dagelijks in een rap tempo. Aan de vraagkant kiezen kijkers zelf wanneer en via…
Succesfactoren Van Een Contactstrategie, deel 10: Beheer
Een klantcontactstrategie is een dynamisch geheel. Juist door opgedane kennis toe te passen, kan het resultaat van volgende klantbenaderingen verbeterd…
Succesfactoren Van Een Contactstrategie, deel 9: Processen
Naast Technologie en Mensen maken Processen deel uit van de Succesfactoren Van Een Contactstrategie. Het begint eenvoudig. Een campagne hier,…