Als (eind)redacteur bij Marketingfacts hou ik me bezig met de redactionele en commerciële coördinatie van alle content op marketingfacts.nl. Ik heb altijd bij uitgeverijen gewerkt, dus media en advertising vind ik bijster interessant, maar ook over de psychologie achter marketing en communicatie lees ik graag.
OnBrand 2019: naderend onheil en rebellerende consumenten
Het begon goed, OnBrand '19 in de SugarFactory in Amsterdam: Bynder-oprichter en organisator van het event Chris Hall kreeg een…
Marketing bij De Bijenkorf: verbind, beleef en betover
Liefde, beleving, purpose en verbinding, dat waren de heersende termen tijdens het NIMA Career Booster Event dat afgelopen week plaatsvond…
Automated communication: zo staan we er voor
De overgang naar een digitale-communicatieomgeving heeft de manier waarop consumenten en merken met elkaar communiceren in de afgelopen tientallen jaren drastisch…
Zo ziet marketing eruit in 2025
Marketing anno 2025: wat zijn huidige ontwikkelingen in marketing die in de toekomst zullen doorontwikkelen? Is het marketingvak over een…
Startup ByCycling wint The Floor is Yours 2018
ByCycling is de winnaar van The Floor is Yours 2018. De startup won dinsdag de pitchwedstrijd waarmee Online Tuesday traditiegetrouw…
ADCE 2018: The case for chaos
…en de negatieve effecten van digitalisering en automatisering op creativiteitWat is, in een wereld die steeds digitaler wordt en verschuift…
Zo staat het met social media-gebruik in de provincies
Facebook- en Instagram in Limburg, Brabant, Zeeland, Gelderland en UtrechtElk jaar publiceert Social Dutch de laatste Facebook- en Instagram-cijfers per…
Traditionele media: onderschat ze niet voor merkbouw
Marketeers onderschatten de impact van traditionele mediakanalen, zo schrijft Marketing Week deze week naar aanleiding van een Brits onderzoek. Tv,…