Kari-Anne Fygi

Eindredacteur bij Marketingfacts

Kari-Anne Fygi was eindredacteur Marketingfacts van januari 2020 tot 1 november 2021. Daarvoor was ze redacteur bij Twinkle, eindredacteur bij Frankwatching, eindredacteur bij Tijdschrift voor Marketing, MarketingOnline en Adformatie. Kari-Anne studeerde Amerikanistiek en Economische & Sociale Geschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam. Na die studie belandde ze in het journalistieke vak. Vanwege de liefde voor taal, verhaal en schrijven. Met als bonus de liefde voor marketing.

Integer leiderschap: het juiste doen als niemand kijkt
Integriteit staat niet gelijk aan reputatie of de creatie van financiële marktwaarde. Nee, het is gestoeld op respect en begrip…
‘D’r op of d’r onder voor winkels komende feestdagen’
88 procent van de marketeers denkt dat feestdagen 2021 hun bedrijf zal maken of brekenBlack Friday verliest in rap tempo…
Blokker bouwt vanaf de grond weer op én omarmt e-commerce
Martin van Velzen, director marketing & e-commerce op NMD: ‘De sluiting van de winkels in december was een blessing in…
Nederlandse consument blieft liever offline dan online reclame
Maar TikTok is wel voor het tweede jaar op rij meest favoriete advertentieplatform bij consumenten wereldwijd, zo meldt KantarConsumenten zijn…
[Teruglezen] Willem-Albert Bol: ‘Als je veel shit produceert, neemt je CEO je niet serieus’
De directeur Business Development van DPG Media wil marketing terug in de top van bedrijven. Volgens hem lukt dat in…
Wat gebeurt er als merken stoppen met adverteren?
Mark Ritson: vergelijk Coca-Cola maar eens met P&GMerken die een reclamepauze inlassen, zien hun verkoop na een jaar gemiddeld met…
P&G-marketeers kunnen rustig slapen, ook nieuwe CEO ziet waarde marketing
FMCG-gigant krijgt een wisseling aan de top. CEO David Taylor maakt in november plaats voor Jon Moeller, nu nog COO…
De toekomst van adverteren: product placement!
Adverteren rondom series en films wordt steeds lastiger met al dat streaming-gebeuren. Oplossing? Product placement!
‘De noodklok luidt voor influencer-marketing’
Gaat dit marketingkanaal 2030 halen?Nee, influencer-marketing is nog niet dood, schrijft Bradley Hoos, Chief Growth Officer van het Amerikaanse full-service…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!