Love to use my capabilities and experiences for a better world. Currently with bringing a unique plant based protein to enable protein transition. Developing opportunities satisfy my curiosity. Foundation in business studies, built up the love for marketing in B2C and defining a value-added role in the larger ecosystems of B2B.
In B2B is klant-denken tegenwoordig net een stapje uitdagender
Van wie-is-de-klant naar wie-is-de-klant-en-hoe-krijg-je-hem-mee? De aloude vraag 'wie is de klant?' stond centraal tijdens het recente NIMA B2B-event 'Klantgerichtheid en innovatieve…
Value Chain Leadership: versterk je positie in de waardeketen
De klassieke lineaire waardeketen bestaat niet meerDoor de opkomst van e-commerce, online marktplaatsen, Internet of Things en big data, ontstaan…
Value chain leadership: een must bij verandering in de waardeketen
Toen ik studeerde, leerde ik over de waardeketen. In het kort: een producent maakt een grondstof, die verkocht wordt aan…
B2B-contentmarketing: zo maak je het automatisch, onderscheidend en meetbaar
In het digitale tijdperk ligt het voor de hand om als bedrijf actief te zijn met contentmarketing en marketing automation.…