Joyce Rasquin

Nima B2B bestuurslid, NBD Manager bij DSM

Love to use my capabilities and experiences for a better world. Currently with bringing a unique plant based protein to enable protein transition. Developing opportunities satisfy my curiosity. Foundation in business studies, built up the love for marketing in B2C and defining a value-added role in the larger ecosystems of B2B.

In B2B is klant-denken tegenwoordig net een stapje uitdagender
Van wie-is-de-klant naar wie-is-de-klant-en-hoe-krijg-je-hem-mee? De aloude vraag 'wie is de klant?' stond centraal tijdens het recente NIMA B2B-event 'Klantgerichtheid en innovatieve…
Value Chain Leadership: versterk je positie in de waardeketen
De klassieke lineaire waardeketen bestaat niet meerDoor de opkomst van e-commerce, online marktplaatsen, Internet of Things en big data, ontstaan…
Value chain leadership: een must bij verandering in de waardeketen
Toen ik studeerde, leerde ik over de waardeketen. In het kort: een producent maakt een grondstof, die verkocht wordt aan…
B2B-contentmarketing: zo maak je het automatisch, onderscheidend en meetbaar
In het digitale tijdperk ligt het voor de hand om als bedrijf actief te zijn met contentmarketing en marketing automation.…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!