Ik wist al snel dat in de 'connected economy' de marketingcommunicatie een compleet nieuw gezicht zou krijgen. Vanuit dat besef houd ik me bezig met merk maken en strategie. Ik ga op zoek naar de ziel van een merk. Het bepalen van de brand basics en vanuit daar verder bouwen aan het merk is, voor mij, een logisch vervolg. Via online strategie, concept en realisatie bouw ik aan merken. Achtergrond: Na mijn studie begon ik mijn loopbaan bij een werving en selectiebureau; een kijkje in de keuken van vele bedrijven. Dat leverde me de nodige bedrijfskennis op. De interesse voor online en innovatie is na mijn studie nooit meer weggegaan. En die voor offline is altijd gebleven. Samen met Robert van de Wiel (Usability analist en Merkmaker) ben ik op een eigen crossmediale ontdekkingsreis gegaan; Factor Tachtig is de uitkomst. Opgeteld zijn wij goed voor 30 jaar ervaring. Inmiddels is mijn werkervaring ook aangevuld met diverse opleidingen en trainingen op het gebied van merken bouwen, waaronder SRM College for Brandmanagement.