14 jaar actief geweest in online marketing. Nu Head of Marketing bij Picqer. Gelooft dat goede marketing ontstaat als doelgroepkennis, creativiteit en doelgerichtheid samenkomen.
AI-tool ChatGPT: “De toekomst van AI binnen marketing is moeilijk te voorspellen”
De ontwikkelingen binnen AI gaan hard. Maar wat betekent dat eigenlijk voor de rol van AI in marketing? Ik ging erover in gesprek met AI-tool ChatGPT.
Balanceren tussen twee werelden: van traditioneel naar digitaal
Als experts die in de online wereld werken, willen we maar al te graag beweren dat de wereld hard aan…
Waarom we nog steeds irrelevante online advertenties zien
Online adverteren onderscheidt zich van veel andere vormen van adverteren door de hoeveelheid data die gebruikt kan worden om gericht te…
Onderzoek eBay: “SEA voor grote merken is niet effectief”
Onlangs publiceerde eBay de resultaten van een onderzoek naar paid search effectiveness. De belangrijkste conclusie van dat onderzoek was dat…
De toekomst van Google AdWords dient zich aan: context is king
Vorige week berichtten we hier op Marketingfacts al over de laatste update van Google AdWords die de focus meer op…