Jaap Jacobs is managing director bij Fingerspitz, een data-gedreven digital marketingbureau in Breda en Eindhoven met 45+ specialisten.
Verbeter je kwaliteitsscore en verlaag je kosten met Google Ads scripts
Wanneer je adverteert in het zoeknetwerk van Google, krijg je hoe dan ook te maken met het fenomeen kwaliteitsscore. Deze…
AdWords-scripts: haal meer uit je zoekwoorden en advertenties
De saga van AdWords-scripts gaat verder, met een aantal manieren om meer uit je zoekwoorden en advertenties te halen. We…
5 geavanceerde scripts om je prestaties in Adwords te verbeteren
In dit artikel deel ik graag een aantal geavanceerdere scripts voor Adwords met je. Waar de basisscripts normaliter voornamelijk bedoeld…
Zo creëer je advertenties op maat met de nieuwe IF-functies in AdWords
Met de komst van de expanded text ads (ETA’s) en het stopzetten van het standaard formaat tekstadvertentie is het ons adverteerders moeilijker…
AdWords: Dynamic Search Ads met Page Feeds
Er is onlangs weer een nieuwe feature gelanceerd door Google. Het betreft ditmaal de zogenaamde Dynamic Search Ads (afgekort DSA) die je met behulp…