Ingeborg Bruinewoud

projectmanager & community/content manager bij ScienceoftheTime.com

Ingeborg Bruinewoud (’86) begon haar studie Pedagogische Wetenschappen aan de UU vol goede moed en idealen maar ontdekte daar al gauw dat haar interesse te maatschappijbreed was voor deze opleiding. Via een minor cultuurstudies en cultuursociologische vakken bij Carl Rohde ontwikkelde ze een voorliefde voor het observeren van de maatschappij door een mentaliteitstrend-analytische bril en kon ze in 2007 terecht bij (toenmalig) Signs of the Time om het nieuw te starten project ‘the Top-15 Coolest Worldwide’ te ondersteunen. Inmiddels is haar takenpakket bij Signs of the Time/Science of the Time flink uitgebreid: naast het achter de schermen editten, onderhouden, netwerken en interpreteren van de Top-15, leidt ze inhoudelijk en facilitair verschillende Coolhunts (Cool Retail Hunt, Cool City Hunts op verscheidene universiteiten en hogescholen wereldwijd), denkt en schrijft ze mee bij de ontwikkeling van nieuwe trends en interpretaties, verzorgt ze de PR en geeft af en toe een lezing over de inzichten en theorieën van Science of the Time. Daarnaast houdt ze als communitymanager een oogje in het zeil op de website www.scienceofthetime.com en is tevens verantwoordelijk voor alle content op deze website. In haar vrije tijd blijft ze graag bij door veel te lezen en schrijven, te fotograferen en er op uit te gaan in zowel de fysieke als in de virtuele wereld. Kunst en cultuur zijn haar grote passie.

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!